www.rethymnonews.gr
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΡΕΘΥΜΝΟ

Το Ρέθυμνο ως ιδανικός ταξιδιωτικός προορισμός στις γερμανικές και αυστριακές αγορές

Chooserethymnogermany2 768x340 1

Στις γερμανικές και αυστριακές τουριστικές αγορές παρουσίασε το Ρέθυμνο ως ιδανικό ταξιδιωτικό προορισμό, το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου

Η παρουσίαση έγινε στο Μόναχο και στη Βιέννη, από το Γραφείο Τουρισμού του Δήμου Ρεθύμνης σε συνεργασία με την “Choose Greece – Choose Crete”

Image

Στις παρουσιάσεις, ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Τουρισμού Δήμου Ρεθύμνης Κωστής Γασπαράκης και το στέλεχος του Γραφείου Τουρισμού Βαγγέλης Αρχοντάκης, εστίασαν στις δυνατότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει το Ρέθυμνο με έμφαση στην πεζοπορία, την ποδηλασία, την εξερεύνηση αρχαιολογικών χώρων και τις γαστρονομικές εμπειρίες, τομείς που ενδιαφέρουν πρωτίστως τους επισκέπτες από αυτές τις δύο χώρες.

Image 1

Αξιοποιώντας τους ιστορικούς και πολιτιστικούς δεσμούς τους Ρεθύμνου και της Κρήτης με την Αυστρία και τη Γερμανία, οι κ.κ. Γασπαράκης και Αρχοντάκης, πραγματοποίησαν  παραγωγικές συναντήσεις B2B, κατά τις οποίες παρουσιάστηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του Ρεθύμνου ως ασφαλής και ελκυστικός και πολυδύναμος ταξιδιωτικός προορισμός. Επιπλέον είχαν  προγραμματισμένες συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και εκπροσώπους των ΜΜΕ στους οποίους προσέφεραν στη διάρκεια της συνεργασίας τους ενημερωτικό υλικό στη γερμανική γλώσσα, στο οποίο αποτυπώνεται  με καλαισθησία και αντικειμενικότητα, το εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον και μνημειακός πλούτος καθώς και  οι αξεπέραστες εμπειρίες αυθεντικής φιλοξενίας  και ψυχαγωγίας που  προσφέρουν το Ρέθυμνο και η Κρήτη στους επισκέπτες τους.

Το Ρέθυμνο ως ιδανικός ταξιδιωτικός προορισμός στις γερμανικές και αυστριακές αγορές

Στο σχεδιασμό του Γραφείου Τουρισμού Δ.Ρ. για τη διασφάλιση της συνεχούς, μελλοντικής παρουσίας του Ρεθύμνου στην τουριστική αγορά της Γερμανίας και της Αυστρίας,  περιλαμβάνονται συγκεκριμένες δράσεις όπως:  η συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις, workshops και targeted marketing campaigns, με εστίαση στο Μόναχο μέσω Fam Trips, η συνεργασία με τουριστικά γραφεία, η διαφήμιση στο μετρό, βραδιές παρουσίασης και η συμμετοχή σε θεματικές εκθέσεις κοινού,  ακολουθώντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την αποτελεσματική προώθηση. Παράλληλα, προτείνεται διαρκής παρακολούθηση και προσαρμογή των δράσεων μάρκετινγκ ώστε να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και συνθήκες των αγορών στόχευσης.

Πηγή http://www.ertnews.gr

Related posts

Κρήτη: Τα προβλήματα των αλιέων του νησιού στη συνάντηση Περιφέρειας με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης

ΔΙΚΤΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Μήνυμα Δημάρχου Ρεθύμνης &  Προέδρου ΠΕΔ Κρήτης Γιώργη Μαρινάκη για τη Γιορτή της Μητέρας.

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

Ανοιχτός Διεθνής Διαγωνισμός για την Ανάπτυξη του υπέρ-υπολογιστή «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» – Η Ελλάδα αποκτά έναν από τους ισχυρότερους υπερ-υπολογιστές στην Ευρώπη  

ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ

Leave a Comment