Όλοι όσοι έχουν συναλλαγές με το Δήμο Ρεθύμνης, μπορούν εύκολα, άκοπα, χωρίς απώλεια χρόνου και ταλαιπωρία στην αναζήτηση του αρμόδιου τμήματος και υπαλλήλου, να εξυπηρετούνται, απλώς καλώντας το νούμερο 15700, που είναι ένα αυτοματοποιημένo τηλεφωνικό μενού, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις δημοτικές υπηρεσίες και προωθεί την κλήση ανάλογα με την επιλογή που θα κάνει ο πολίτης που καλεί. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα καταγραφής ηχητικών μηνυμάτων σε ώρες εκτός ωραρίου λειτουργίας του Δήμου ή κατά τις αργίες τα οποία στέλνονται μέσω email στους αρμόδιους υπαλλήλους προς διεκπεραίωση. Η χρέωση πρός το 15700 έχει ίδιο κόστος με μία τοπική κλήση.
Οι πολίτες εξυπηρετούνται από το χώρο που βρίσκονται άμεσα και λαμβάνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται, ενώ έχουν ήδη τη δυνατότητα να καταθέτουν τα αιτήματα τους, να εξυπηρετούνται και να ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους ηλεκτρονικά μέσω των διαθέσιμων εφαρμογών (e-αιτήματα, epay πληρωμές οφειλών κλπ):
1. Στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου : www.rethymno.gr/e-services
2. Στην εφαρμογή για κινητά «Δημότης Ρεθύμνου» στο www.rethymno.gr/e-services/apps